beszorítva

beszorítva

Félek

2020. április 13. - Pillangóasszony

‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍Kértem, hogy menjen ki a fürdőből, mert pisilnem kell, de addigra már ideges volt valamiért, és ivott is, így nem akart kimenni, majd nem engedte, hogy becsukjam az ajtót, majd hirtelen rácsapta a kezemre.

Ákos kérdezte mi történt, ő a fürdőben volt. Mondtam, hogy rácsukta a kezemre az ajtót. Ákos azt mondta biztosan véletlenül volt. Bólogattam. Ebben a pillanatban elkezdte ütni ököllel izomból az ajtót. Abbahagyta. 

Mikor mentem ki a fürdőből Ákossal a kezemben, elállta az utamat. És számonkérte rajtam, hogy mit mondtam Ákosnak. És nem engedett el. Nagyon féltem, és kiabáltam, hogy engedjen ki. Nem lett volna szabad, felzaklattam a gyerekeket. 

 

"Ákos: Miért anyát nem engedted ki?

Ányos: Szerettem volna, ha anya válaszol nekem egy kérdésre.

Ákos: Nem akartam, hogy anya kiabáljon.

Ányos: Én se Kicsim, de anya ilyen. Anya nagyon kiabálós tudod?

Pillangó: Nem vagyok kiabálós. Apa nem engedett ki, és az nagyon ijesztő, ha valakit nem engedünk ki valahonnan. Féltem, mert apa nem engedett ki. 

Ákos: Apa többet ne menjél oda, jó?

Ányos: Nem, nem megyek oda, félek anyától, jó?... Anya kiabálós, és félek.. .. Én is félek egy kicsit, Kicsim, jó

Pillangó: Hagyd ezt abba, nagyon durva amit csinálsz, erőszakot alkalmazol és utána ezt mondod a gyereknek? 

Ányos: (Ákosnak) Figyelj én is félek, jó?

Pillangó: (mond valamit) 

Ányos: Borzalmas kiabálás, borzalmasan félek tőled! Borzalmasan félek ettől a kiabálástól. Nagyon nagyon félek tőled! És te utánam jöttél t,ámadtál a szobámban. A saját szobámban!

Pillangó: A gyerekeimet elvitted! Elvitted a két gyereket!

Ányos: Te minden este elveszed a két gyereket.

Ákos: Anya miért akartál bejonni?

Pillangó: Mert ott voltatok. (stb) 

Ányos: Nagyon megijedtünk ugye, mert anya nagyon kiabált.

(Pillangó közben Ákosnak magyaráz, hogy miattuk akart bemenni a szobába.)

Ákos: Én is sírtam kicsit. 

Ányos azonnal közbevág: Kicsit sírtál, mert anya nagyon kiabált, ugye? Megijedtél, nem csodálom kicsim.

Jól megijedtünk kicsim, de semmi baj.

Pillangó: Ez most már a második, hogy elálod az utam, és kényszeríteni akarsz valamire.m

Ányos: Másodszor akarsz felrúgni.

Pillangó: Mert elálod az utamat!

Ányos: Pillangó, fel akarsz rúgni! 

A bejegyzés trackback címe:

https://struggling.blog.hu/api/trackback/id/tr7215609742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása