beszorítva

beszorítva

Anya borderlány!

2020. május 02. - Pillangóasszony

-Annyira szánalmas vagy. Személyiségzavaros vagy, de nagyon csúnyán, nagyon csúnyán személyiségzavaros vagy. 

-Nem vagyok személyiségzavaros. 

-Nyugodta letagadhatod, tudom, hogy le fogod tagadni! Nem számít. Beszélj a pszichológusoddal! 

-Nem vagyok személyiségzavaros, azért mert te kitalálad, hogy személyiségzavaros...

-Nem, nem én találtam ki!

-Hanem ki találta ki?

-Személyiségzavaros vagy! 

-Ki találta ki, meséld el. 

-Személyiségzavaros vagy. Személyiségzavaros vagy. Személyiségzavaros vagy. Nem kicsit. Nem kicsit, és meg is van rá az okod! Bőven megvan rá az okod.

-Nem vagyok személyiségzavaros, Ányos! 

-Jól van Pillangó, nem vagy az, persze (nevet)

-Ne viccelj már, a kettőnk közül nem én vagyok a személyiségzavaros!

-Csak üvöltve rohangászol a gyerekkel, meg jó meg rossz emberek vannak, meg váltunk,

-Nem nálam vannak jó meg rossz emberek, ez a te szöveged!

-Igen, tudom, minden amit te csinálsz, az az én szövegem. Minden. Ez is a személyiségzavar része. Minden ami benned van, és rád vall, azt rám vetíted. Ezt te mondod állandóan a jó meg a rossz embereket! Ez a te szöveged!

-Nem, nem, nem. Én nem szoktam ilyet mondani!

-Jó, mindegy, én nem fogok ezzel vitatkozni, elég sok ember van aki ismer téged, és úgy gondolja, hogy így gondolkozol.

-Milyen sok ember? Az, hogy apámmal ilyen faszságokat találsz ki,

-A testvéreid, drága! Például! Például három testvéred! 

-Igen, mind a három testvérem... 

-Igen, mind a három testvéred! És a szüleid! Hmm? 

-Te meg vagy hibbanva, Ányos! 

-Kérdezd meg őket, kérdezd meg őket! 

-Te erről szoktad őket kérdezgetni?

-Kérdezd meg őket, kérdezd meg őket!

-Nevetséges vagy Ányos! 

-Nem vagyok nevetséges. Ki ismer téged jobban mint a családod meg én? Ki az aki ennél jobban ismer téged? 

-Szerintem elég sokan vannak akik jobban ismernek! 

-Ki? Akikkel nem találkozol? Akik nem látnak? Akiknek azt vetítesz amit akarsz? 

Nagyjából aki ismer téged ugyanezen a véleményen van.

-Tudod mi az amit most csinálsz? Nettó bántalmazás! 

-Nem érdekel, minden borderline azt mondja a másikra, hogy bántalmazzák, minden borderline ezt mondja, ezt értsd meg! Ezt értsd meg! 

-Azt értsd meg, hogy itt állsz a kertben, és fikázol a gyerekekeim előtt egy fél órája! És azt hiszed, hogy jogod van hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://struggling.blog.hu/api/trackback/id/tr1115653966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2020.06.17. 10:52:53

Megvagy Motyi? Minden "rendben"?

Pillangóasszony 2020.06.22. 00:39:40

@Verde Lunaria: köszönöm, élek még. Kiszabadultam, de a gyerekek bent maradtak.

Verde Lunaria 2020.06.29. 11:31:37

Köszönöm hogy írtál! Szorítok! Csak jóra fordul valahogy... jóra kell hogy forduljon....

Ölellek4
süti beállítások módosítása