beszorítva

beszorítva

Tények

2020. április 26. - Pillangóasszony

- Ha egy kicsit rálátnál a viselt dolgaira, egy kicsit kritikusabban néznél magadra! 

-Akkor nem keltenéd fel a gyereket reggel? Vagy mi az összefüggés? 

-Annyival egyszerűbb lenne az életünk! Ezt a rengeteg - gyűlölködést mind ki lehetne szedni. (...) folyamatosan gyűlölködsz Pillangó! 

-Semmi mást nem csinálsz, csak folyamatosan azt magyarázod a gyerekek előtt, hogy tönkre fogom őket tenni, és, hogy nem veszem figyelembe az érdekeiket. Ez nem gyűlölködés? 

-Nem, nem gyűlölködés, hanem ezek tények! 

-Nem olvastad a könyvet, amit küldtél nekem? Le van írva, hogy így nem viselkedünk. 

- Így van, ahogy viselkedsz így nem viselkedünk!

-Én nem ekézlek, és nem mondok ilyeneket rólad. 

-Felelősen viselkedünk. Felelősen döntünk a gyerekek sorsáról. 

-A felelős viselkedés, az az, hogy nem ekézel a gyerekek előtt! 

-Nem ekéztelek, nem mondtam nekik semmi rosszat, nem zsarolom a gyerekeket a szoptatással, nem édesgetem őket oda, nem csinálom ezeket. 

(...) sok gyereknek lett attól baja, hogy túlszoptatták. (nyilván, mondom) Nagyon sok gyereknek. Pillangó, nem szoptatunk három év fölötti gyereket. 

Te is tudod, hogy az Ákossal való kapcsolatod az nagyon nem oké. És azt is tudod, hogy iszonyú apás. És, hogy ez nem véletlen. És erre lehetne önreflexiód legalább.

-Miért nem véletlen? 

-Te is tudod! 

-Akkor miért van az, hogy bármi baja van hozzám jön? 

-Mert megszoptatod.

-Nem, nem azért mert megszoptatom, hanem mert én vagyok az anyja. 

-Vigyük el gyerekpszichológushoz, és nézzük meg. 

-Jó. 

-Jó, akkor ne nézz szembe ezekkel a tényekkel!

-Most mondtam, hogy jó! (...) 

-Kicsit gyűlöletesebben nézz! A jó váláshoz kell a sok gyűlölet, abban meg jó vagy. 

-Légy szíves ne beszélj velem így a gyerekek előtt! 

A bejegyzés trackback címe:

https://struggling.blog.hu/api/trackback/id/tr4315640666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása